~*~JeSs!cA hAckEr~*~ (hackattack33) wrote,
~*~JeSs!cA hAckEr~*~
hackattack33

  • Mood:
  • Music:

[[Ms.New Booty]]

hmmm.. lets see
i never really update in here anymore
& i dont know why...but heres an update


nothing too much going on with me
right now im currently in like a boot brace
lol..its for my ankle cuz i messed it up playing
basketball 8 days ago.. soo i dont no whats
wrong with it yet.


im currently still with my boyfriend alvin
things are good.. ooh i met his mom yesterday too
that was kinda interesting. lol


uhh yesterday i went to chelseas baby shower.
that was actually fun. i met a few new girls
there and they are pretty nice and sweet.
congratulations again chelsea! ♥


well thats basically it...idk
just comment
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for friends only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic
  • 4 comments